Reklamuj się praktycznie. Kalendarz biurkowy, jako przydatny gadżet od Twojej firmy.

0
48

W erze produkowanych na wręcz masową skalę gadżetów firmowych warto zastanowić się, co zrobić, aby zostawiać kontrahentowi przyjazny upominek, jednocześnie nie popadając w sztampę. Rozwiązaniem może okazać się praktyczny prezent, którym jest kalendarz biurkowy.

Masz już pełną szufladę firmowych długopisów, które otrzymujesz od swoich kontrahentów? A może na Twojej lodówce nie ma już miejsca na magnesy z ich logotypami? Nie pozwól, aby gadżet od Twojej firmy był równie przewidywalny! Może warto podarować coś, co będzie miało praktyczny wymiar?

Pracowników wszystkich branż, na każdym  ze stanowisk łączy jedno. Goniące każdego z nich terminy. Właśnie, dlatego nieodłącznym wyposażeniem każdej pracującej  osoby jest kalendarz.

Mimo postępującego rozwoju technologii nadal najszybszą i najwygodniejszą formą kontroli terminów jest kalendarz w formie fizycznej np. powieszony na ścianie. Co, jeśli jednak aranżacja biura nie pozwala na jego powieszenie? Tu właśnie pojawia się nasz główny bohater, którym jest kalendarz biurkowy.

Mały, estetyczny, funkcjonalny

Niewielki kalendarz postawiony w rogu biurka, to wygoda, której często osoba go nieposiadająca nie jest świadoma. Gadżet ten pozwala nie tylko na natychmiastową kontrolę terminów, ale również zaznaczanie najważniejszych dat wraz z komentarzami. Może być, więc istnym wybawieniem dla większości z pracowników biurowych.

Dodatkowo taki rodzaj kalendarza zajmuje mało miejsca i nie wpływa na aranżację biura lub pozwala zagospodarować ścianę w inny sposób,  taki jak np. korkowa tablica do przyczepiania notatek, czy zdjęcie ukochanej osoby lub zwierzaka. Dobrze wykonany kalendarz poza pełnieniem swojej głównej funkcji, może okazać się również estetycznym elementem naszego biurka.

Nie przegap okazji, by się zareklamować

Kalendarz biurkowy może stać się skuteczną alternatywą dla długopisów i magnesów, które zdecydowanie stanowią najpowszechniejszą formę upominku firmowego. Skoro możemy podarować kontrahentowi lub Klientowi coś praktycznego, a zarazem niewygórowanego cenowo, dlaczego tego nie zrobić?

Kalendarz z naszym logotypem, claimem, hasłem reklamowym oraz kontaktem może być strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o pozostanie w świadomości osoby, której go podarujemy. Jest to bowiem sytuacja, w której obie strony wygrywają. Kontrahent otrzymuje praktyczny przedmiot, który będzie wykorzystywał w swojej pracy, a my zyskamy pozytywny wizerunek, oraz pewność, że jako pierwsi przyjdziemy mu na myśl, kiedy będzie potrzebował usługi z oferowanej przez nas dziedziny. Możemy liczyć również na zainteresowanie osób, które zaprasza do swojego biurka. Być może zwrócą uwagę na nasz kalendarz, mając w głowie potrzebę, którą akurat my możemy zrealizować.

Liczy się jakość

Należy pamiętać o tym, aby kalendarz biurkowy, jak każdy inny materiał marketingowy był profesjonalnie wykonany w celu budowy wizerunku partnera oferującego najwyższą jakość usług. Dobór kolorów, estetyczny wygląd, oraz rodzaj papieru i ozdób ma znaczenie. Właśnie dlatego warto zadbać o najwyższą jakość wydruku. W tym celu należy skonsultować się z drukarnią i omówić lub zlecić projekt graficzny, który pozwoli nam na profesjonalną realizację naszej reklamy. Dzięki tym składowym nasz kontrahent zyska praktyczny gadżet, a my skuteczną reklamę relatywnie niewielkim kosztem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here