Zakładając firmę, trzeba pamiętać o załatwieniu wielu spraw urzędowych. Ale jakie narzędzia będą potrzebne wtedy, kiedy firma już powstanie?

Biuro to nie wszystko

Oczywiście firma powinna mieć swój adres oraz choć małe biuro. Przyda się komputer z Internetem, urządzenie drukująco-kserujące oraz telefon. Na rynku mamy dzisiaj co najmniej kilku dostawców usługi telefonicznej. Najdłużej znani są operatorzy najdłużej obecni na polskim rynku, choć ostatnimi czasy zaczęli pojawiać nowi, mamiąc klientów niskimi  kosztami abonamentu i telefonów. Czy jednak tylko na wysokość abonamentu i raty za telefon warto zwracać uwagę, szukając telefonu firmowego?

Co brać pod uwagę szukając dobrej oferty na telefon firmowy?

Trzeba pamiętać, ze oferty się zmieniają u każdego usługodawcy. To, co było aktualne u danego operatora pół roku temu, będzie już dawno nie aktualne dzisiaj, kiedy świeżo upieczony właściciel firmy skieruje swoje kroki do salonu operatora. 

Właśnie – pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę wybierając operatora pod kątem firmy jest to, czy ma on siedziby stacjonarne. Oferują to Plus, Orange, Play i Plus. Czyli pod tym kątem na starcie mamy remis.

Kolejną sprawą jest to co i za jaką kwotę firmy te proponują w danym momencie firmom. Jakie dają telefony? Na co może liczyć właściciele firmy w przypadku chwilowych problemów z usługą?

Zawsze warto przejrzeć jak najbardziej aktualny ranking ofert dla firm proponowanych przez wiodących na rynku operatorów. Na tym etapie warto dosiać przynajmniej połowę propozycji, które w najmniejszym stopniu spełniają oczekiwania danej osoby.

Kolejny etap do porównanie tego, co warto wziąć pod uwagę i skonsultowanie oferty, przynajmniej telefonicznie z biznesowym doradcą klienta konkretnych operatorów.

Podpisanie umowy

Pierwszą umowę najlepiej podpisać w salonie operatora. Dlaczego? Bo wtedy ma się największą szansę, aby przeczytać dokument i ewentualnie rozwiać wszystkie swoje wątpliwości od razu, z miejsca.

Trudno doradzić konkretnego operatora – każdy właściciel firmy nieco inaczej postrzega swoje potrzeby związane z telefonami na tle podjętej właśnie działalności lub tej, którą prowadzi już od dłuższego czasu. Do tego dochodzi jeszcze zmienność ofert operatorów. Ważne jest, aby zorientować się w nich w chwili, kiedy trzeba rozejrzeć się już zdecydowanie za telefonem, wtedy można zdecydować, który operator proponuje dokładnie to ,czego się oczekuje dla wygody swojej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here