Allegro dokonuje zmian w obsłudze ofert w WebAPI – poszukaj technicznego wsparcia, by Twoja sprzedaż nie ucierpiała

Allegro dokonuje zmian w obsłudze ofert w WebAPI – poszukaj technicznego wsparcia, by Twoja sprzedaż nie ucierpiała

Allegro to najpopularniejszy portal handlowy w Polsce. Każdy przedsiębiorca, który chce dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, wcześniej czy później tworzy na Allegro profil swojego sklepu. Korzystając z takiego pośrednictwa, można szybko pomnożyć swoje zyski ze sprzedaży: stając się rozpoznawalnym wśród klientów i wciąż zdobywając nowych. Trzeba jednak liczyć się z tym, że portal sprzedażowy może zmieniać zasady, według których działa – a właśnie taka metamorfoza dokonuje się na Allegro, będzie dopełniona najpóźniej 3 czerwca tego roku.

Allegro usuwa WebAPI – jak nie odczuć tych zmian?

Allegro WebAPI to szereg usług, które dotąd pozwalały sprzedawcom zarządzać proponowanym klientom asortymentem sklepu. Te opcje są stopniowo wygaszane, a już niebawem żadna z nich nie będzie aktywna. Sprzedawcy realizujący sprzedaż w ramach ofert tworzących Allegro, powinni jak najszybciej podjąć konkretne kroki, by jakość funkcjonowania sklepu nie uległa negatywnym zmianom.

Ci, którzy zarządzają ofertami z pomocą WebAPI, wkrótce nie będą mogli tego robić, bo obowiązywać zacznie Allegro RestApi. Ci, którzy nie zrobią nic, by dostosować się do nowych warunków, mogą odczuć bolesne skutki: w postaci zmniejszonych przychodów e-sklepu.

Zastanawiając się nad tym, jak płynnie kontynuować sprzedaż na Allegro po 3.06, warto wziąć pod uwagę skorzystanie z kolejnej platformy – tym razem do zarządzania sprzedażą internetową. Tego rodzaju pomoc oferuje platforma ErpBox, czyli zespół praktycznych narzędzi, które bardzo pomagają w prowadzeniu wirtualnego biznesu. O tym, jaki zakres będzie miała ta pomoc, decyduje sam właściciel internetowego sklepu – wybierając te moduły, które wydają mu się istotnym wsparciem, które najbardziej pomogą w obsłudze witryny.

Integracja z Allegro to jedna z kluczowych opcji, jakie proponuje ErpBox – w ten sposób pozbawia osobę prowadzącą sklep obowiązku dodatkowego obsługiwania witryny na Allegro. Obie strony są zsynchronizowane, a co więcej liczne automatyczne czynności, które niepotrzebnie pożerałyby czas osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie czy potwierdzanie zamówień, wystawianie aukcji albo umawianie szczegółów dostawy, wykonuje właśnie ErpBox.

Powierzając zarządzenie sprzedażą w ramach portalu Allegro doświadczonej w tym platformie sprzedażowej, to idealny sposób na to, by pozbawić się niepotrzebnych i niechcianych kłopotów. Tym bardziej, że to wspomniane oprogramowanie jest już doskonale przygotowane do zmian powoli wdrażanych przez Allegro. ErpBox jest już w stanie obsługiwać zintegrowany z Allegro sklep internetowy zgodnie z nowymi wymaganiami.

Co więcej, odświeżona wersja Managera Allegro w ErpBox oferuje między innymi następujące możliwości:

1. Łatwe i przejrzyste wyświetlania ofert zakończonych, dla których powrócił stan magazynowy (w celu ponownego wystawienia/wznowienia aukcji).

3. Przeniesienie zakończonej oferty do archiwum, w celu oznaczania aukcji których nie chcemy już wznawiać ani modyfikować.

Każdy, kto prowadzi internetowy biznes, to nowoczesny przedsiębiorca – a taka osoba powinna znać sposoby na to, by uniknąć zbędnych obowiązków albo problemów. Dając się wyręczyć platformie ErpBox, korzysta się z wsparcia, które jest przygotowywane z myślą o ludziach budujących wirtualny rynek konsumencki.

Kategoria: Biznes

Dodaj komentarz